اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی دوشنبه 13 آذر 1402 / بازدید 165 / نظرات 0 / همه شرکت ها با غرفه سازی و طراحی غرفه در نمایشگاه به دنبال نشان دادن بزرگی، وسعت و اعتبار خود هستند چراکه زمانی می توانند از بیزینس خود کسب درآمد داشته باشند که اولا مشتریان نام برند و شرکت آن ها را بشناسند و ثانیا مشتاق به خرید از آن ها باشند. همه شرکت ها با غرفه سازی و طراحی غرفه در نمایشگاه به دنبال نشان دادن بزرگی، وسعت و اعتبار خود هستند چراکه زمانی می توانند از بیزینس خود کسب درآمد داشته باشند که اولا مشتریان نام برند و شرکت آن ها را بشناسند و ثانیا مشتاق به خرید از آن ها باشند. از این رو یک غرفه در فضای نمایشگاهی برای مطرح شدن و جذب مشتریان بالقوه با موانع زیادی رو به رو خواهد شد که برای کنار زدن آن ها طراحی غرفه باید نمایانگر ارزشی از محصول باشد که شرکت رقیب فاقد آن است و موجب برتری و تمایز غرفه شما نسبت به سایر غرفه ها شود. هنگامی که مخاطب وارد فضای نمایشگاهی می شود و میان غرفه ها قدم می زند به دنبال غرفه ای جذاب و مرتبط با کسب و کار خود می گردد از این رو وقتی در نمایشگاه به عنوان یک غرفه دار شرکت می کنید باید دلیلی قانع کننده به مخاطب جهت بازدید از غرفه ارائه دهید و اعتماد او را جلب نمایید زیرا بدون جذب مخاطب، حضور در نمایشگاه و داشتن غرفه خالی از ارزش می شود به همین سبب در طراحی غرفه باید تمامی جزییات موردنظر غرفه دار لحاظ شود و به شکلی هوشمندانه در طراحی غرفه به نمایش گذاشته شود. بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان با حضور بیش از 40 شرکت غرفه ساز نمونه ای مناسب جهت بازدید و دریافت نقش موثر و عملکرد غرفه سازی صحیح همچون یک بیلبورد تبلیغاتی است. امسال بیش از 85 درصد فضای 15 هزار مترمربع این نمایشگاه به زیر فعالیت غرفه سازی برده شده است. این نمایشگاه از تاریخ 13 الی 17 آذرماه در محل برگزاری دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پذیرای تولیدکنندگان، متخصصین، انبوه سازان، دیگر موسسات و شرکت های دست اند کار در امر ساخت و ساز و مصرفکنندگان نهایی است.